۰ نفر

بر اساس اطلاعیه‌ های فرابورس؛

عرضه های اولیه هفته بعد را بشناسید ( ۹شهریور ۱۴۰۱)

۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۰۷
کد خبر: 664754
عرضه های اولیه هفته بعد را بشناسید ( ۹شهریور ۱۴۰۱)

بر اساس اطلاعیه های منتشر شده از سوی فرابورس ایران، هفته آینده دو شرکت عرضه اولیه خواهند شد. روز دوشنبه شرکت صنایع گلدیران با نماد «گلدیرا۱» به روش حراج و روز سه شنبه شرکت پخش رازی با نماد «درازی۱» به روش ثبت سفارش عرضه خواهند شد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛  اطلاعیه های منتشر شده در سایت فرابورس نشان می دهد که هفته آینده باید منتظر دو عرضه اولیه جدید باشیم. صنایع گلدیران و پخش رازی دو شرکتی هستند که برای اولین بار در فرابورس عرضه خواهد شد.

ابتدا و در روز دوشنبه، مورخ ۱۴ شهریور، ۲۲۸ میلیون سهم معدل ۶ درصد از کل سهام شرکت صنایع گلدیران با نماد «گلدیرا۱» با روش حراج عرضه خواهد شد. حداکثر تعداد سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی برابر با ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار سهم خواهد بود و قیمت مبنا ( کف قیمت) ۴۵۰ تومان تعیین شده است. نکته مهم در این خصوص عرضه اولیه این شرکت به افزایش سرمایه آن از محل صرف سهام و از طریق سلب حق تقدم خواهد بود.

براساس اطلاعیه منتشر شده پس از کشف قیمت در مرحله اول عرضه اولیه به روش حراج تا آغاز مرحله دوم نماد معاملاتی «گلدیرا۱» به منظور طی مراحل افزایش سرمایه از محل صرف سهام و از طریق سلب حق تقدم متوقف خواهد بود. در مرحله دوم افزایش سرمایه به میزانی خواهد بود که طی آن ۱۴ درصد از سهام شرکت از طریق واگذاری حق تقدم‌های سلب شده به عموم عرضه می‌شود. لذا متقاضیان می‌بایست آثار ناشی از افزایش سرمایه در میزان مالکیت خود پس از افزایش سرمایه و نیز توقف نماد معاملاتی برای این موضوع را مدنظر قرار دهند.

01_page-0001

روز سه شنبه مورخ ۱۵ شهریور هم ۶۰ میلیون سهم معادل ۶ درصد از کل شرکت پخش رازی با نماد «درازی۱» به روش ثبت سفارش عرضه خواهد شد. حداکثر تعداد سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی برابر با ۳میلیون سهم با قیمت مبنای یک هزار ۶۶۸ تومان خواهد بود. دامنه قیمت در ثبت سفارش از ۱۴٬۳۴۵ ریال تا ۱۹٬۰۱۵ ریال خواهد بود.

02_page-0001