۰ نفر

گزارش نیمه اول معاملات بازار سرمایه؛

قرمز مثل شاخص کل / «ترین»های بورس در نیمه اول معاملات

۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰
کد خبر: 649755
قرمز مثل شاخص کل / «ترین»های بورس در نیمه اول معاملات

نیمه اول معاملات بورس در اولین روز هفته با افت شدید شاخص کل همراه شد و شاخص کل تسطح یک میلیون و ۵۰۵ هزار واحدی عقب نشینی کرده است. تا ساعت ۱۰:۱۵ معاملات امروز، بانک دی با ۳۸۱.۸۸ میلیون سهم، بیش‌ترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده است

اقتصاد آنلاین؛ شاخص کل تا ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه با کاهش ۸هزار و ۲۷۵ واحدی تا سطح یک میلیون و ۵۰۵ هزار واحدی  عقب نشینی کرده است.

خودرو با ۷۳۳ واحد، بیش‌ترین تاثیر منفی را بر روی شاخص داشته است.شپنا، وبملت و شستا دیگر سهم‌هایی هستند که بیش‌ترین تاثیر منفی را داشتند.

photo_2022-07-02_10-42-03

بیش‌ترین حجم معاملات مربوط به کدام سهام است؟

تا ساعت ۱۰:۱۵ معاملات امروز، بانک دی با ۳۸۱.۸۸ میلیون سهم، بیش‌ترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده است. شستا با ۱۷۲.۷۳ میلیون، خودرو با ۱۶۰.۸۴ میلیون و خگستر با ۱۲۵.۳ میلیون در رتبه های بعدی قرار داد.

photo_2022-07-02_10-18-20

کدام سهام بیش‌ترین خالص خرید حقیقی را داشتند؟

ثفارس با ۴.۶ میلیارد تومان بیش‌ترین خالص خرید حقیقی را ثبت کرده‌است. شسپا با ۲ میلیارد،‌ تلیسه با ۱.۷ میلیارد و شرانل با ۱.۳ میلیارد تومان بیش‌ترین خالص خرید حقیقی را ثبت کردند.

photo_2022-07-02_10-22-15

کدام سهام بیش‌ترین ارزش معاملات را ثبت کردند؟

در یک ساعت ابتدایی معاملات امروز، خگستر با ثبت ارزش معاملات۴۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومانی، بالاترین ارزش معاملات را ثبت کرده است. خودرو با ۳۴ میلیارد،شپنا با ۳۴ میلیارد و فملی با ۳۲ میلیارد تومان در رتبه های بعدی قرار دارند.