۰ نفر

اطلاعیه پرداخت سود نقدی سهام چکاوه

۱ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۵۰
کد خبر: 637362
اطلاعیه پرداخت سود نقدی سهام چکاوه

سود نقدی سهامداران حقیقی، حقوقی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری کاغذسازی کاوه که در سامانه سجام ثبت ‌نام نموده‌اند در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ به شماره حساب بانکی معرفی شده در سامانه سجام واریز می‌گردد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ این شرکت اطلاعیه‌ پرداخت سود نقدی سهام سال منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ خود را بر روی سامانه کدال منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

در راستای اجرای ماده ۱۲ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار، بدینوسیله برنامه زمانبندی پرداخت سود دارندگان سهام در تاریخ مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی مربوط به عملکرد سال منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ را به شرح زیر به اطلاع می‌رساند:

سهامداران حقیقی، حقوقی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری که در سامانه سجام ثبت ‌نام نموده‌اند در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ سود نقدی ایشان از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به شماره حساب بانکی معرفی شده در سامانه سجام واریز می‌گردد.

لازم به ذکر است کلیه سهامداران که تاکنون در سامانه سجام ثبت نام ننموده‌اند می‌توانند تا قبل از تاریخ مذکور با مراجعه به سایت اینتریتی  www.sejam.com نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

شایان ذکر است در صورت عدم ثبت در سامانه سجام، این شرکت هیچگونه مسولیتی در تاخیر پرداخت سود سهامداران نخواهد داشت.

sode saham

لازم به ذکر است کاغذسازی کاوه که با نماد چکاوه در بازار بورس فعالیت دارد از شرکت های وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است.