۰ نفر

با توجه به عرضه اولیه امروز بورس تهران؛

«سابیک» کشف قیمت شد

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۴۲
کد خبر: 636648
«سابیک» کشف قیمت شد

۱۲درصد از سهام شرکت سیمان آبیک، امروز (۲۸ اردیبهشت ماه) در بورس اوراق بهادار تهران، عرضه اولیه شد و ۱۹۵ سهم به یک میلیون و ۹۳۵هزار کد متقاضی اختصاص یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ روز جاری، ۱۲درصد از سهام شرکت سیمان آبیک با نماد معاملاتی «سابیک»، در بازار دوم معاملات بورس عرضه اولیه شد که طی آن، ۳۵۵ میلیون و ۱۱۶ هزار سهم از سهام «سابیک» به قیمت سقف ۱۲هزار و ۲۵۰ ریال عرضه و خریداری شد.

مجموع کل متقاضیان در این عرضه اولیه، یک میلیون و ۹۵۸هزار و ۵۸۸ نفر اعلام شد که به روش ثبت سفارش در این عرضه اولیه شرکت کردند.

سیمان آبیک، پنجمین عرضه اولیه سال جاری بازار سرمایه بود و به عنوان پانصد و نود و دومین نماد معاملاتی در شرکت بورس تهران به ثبت رسید. 

لازم به ذکر است که بر اساس اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران، امروز ۱۲درصد از سهام سیمان آبیک عرضه اولیه و طی آن ۳۵۵ میلیون و ۱۱۶هزار و ۱۳۰ سهم با قیمت مبنای ۱۱هزار و ۱۴۰ ریالی هر سهم و با دامنه قیمت ۱۰هزار و ۳ تا ۱۲هزار و ۲۵۰ ریال و حداکثر سهمیه ۳۰۰ سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در زمان سفارش‌گیری واگذار شد.

۲۳ مردادماه سال گذشته، شرکت سیمان آبیک، به عنوان پانصد و نود و دومین شرکت پذیرفته‌شده در ﺑﺨﺶ «سیمان، آهک و گچ»، طبقه «تولید سیمان، آهک و گچ» با کد صنعت «۵۳۹۴»، در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد.