خالص سفارشات خرید سهام به ۷۲۵میلیارد تومان می‌رسد. «خودرو و ساخت قطعات» با اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف کیمیا به ۳.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۶۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۶میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۷۲۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «خبهمن»، «خودرو» «کیمیا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه بهمن، ۱۳۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۴۸۵میلیارد تومان (۶۴درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر  ۳۶میلیارد تومان (۱۰۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۴ نماد و حجم صف‌های فروش در یک نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف معدنی کیمیای زنجان گستران، (کیمیا) به ۳.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۳۴۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۱۲۰میلیارد تومان می‌شود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدImage 2-minImage 3-min