خالص سفارشات خرید سهام به ۴۱۰میلیارد تومان می‌رسد. «خودرو و ساخت قطعات» با اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف فجوش به ۳.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۴۶۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۵۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۴۱۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «ورنا»، «وساپا» و «سمگا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری رنا، ۱۱۷میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «شمواد»، «وحافظ» و «ورازی» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۶۵میلیارد تومان (۷۹درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۴۶میلیارد تومان (۸۵درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در هفت نماد و حجم صف‌های فروش در دو نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت جوش‌ و اکسیژن‌ ایران‌ (فجوش) به ۳.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۱۴۳میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۹۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «بیمه‌ و صندوق ‌بازنشستگی» با تقاضای فروش ۱۷میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید222-min111-min