خالص سفارشات خرید سهام به ۶۲میلیارد تومان می‌رسد. «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» با اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف وهنر به چهار درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۲۳۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۷۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶۲میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «انرژی۱»، «غدشت» و «زنجان» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام انرژی۱، ۴۲میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «شلرد»، «وسالت» و «کدما» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۶۰میلیارد تومان (۶۹درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۱۱۰میلیارد تومان (۶۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در پنج نماد و حجم صف‌های فروش در دو نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف گروه توسعه هنر ایران (وهنر) به چهار درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۳میلیارد تومان است و پس از آن گروه «ماشین‌آلات و دستگاه‌های برقی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن هشت میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «استخراج کانه‌های فلزی» با تقاضای خرید ۳۱میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید222-minImage 2-min