خالص سفارشات خرید سهام به ۲۲۰میلیارد تومان می‌رسد. «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» با اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف وسالت به ۵.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۳۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۶۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۲۲۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «حکشتی»، «وسالت» و «فزر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، ۶۳میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «وشمال»، «غدشت» و «غنوش» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۲۰میلیارد تومان (۵۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۹۲میلیارد تومان (۵۷درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در هشت نماد و حجم صف‌های فروش در سه نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف وسالت به ۵.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۷۶میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۴۷میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» با تقاضای فروش ۳۲میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدImage 9-minImage 10-min