۰ نفر

دیدار مدیران عامل سرخابی‌ ها با وزیر اقتصاد/ استقلال و پرسپولیس در آستانه واگذاری

۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۳۴
کد خبر: 607629
دیدار مدیران عامل سرخابی‌ ها با وزیر اقتصاد/ استقلال و پرسپولیس در آستانه واگذاری

در جلسه ای با حضور وزیر اقتصاد، مدیران عامل ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس و رئیس سازمان خصوصی‌سازی، مشکلات و موضوعات مرتبط با واگذاری این باشگاه‌ها بررسی شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، در ابتدای این جلسه که در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، «حسین قربانزاده»، رئیس سازمان خصوصی گزارشی از عملکرد دو ماهه این سازمان برای بورسی شدن ۲ باشگاه ارائه داد.

قربانزاده در این گزارش اظهار داشت؛ طی ۲ ماه اخیر جلسات پیوسته ای را هر سه روز یکبار با حضور نمایندگان سازمان بورس، فرابورس، وزارت ورزش، مدیران عامل ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس و مشاوران پذیرش و سرمایه‌گذاری این باشگاه ها در سازمان خصوصی سازی برگزار کردیم.

وی افزود؛ با اقدامات انجام شده، امیدوار هستیم تا آخر بهمن ماه امکان درج و ثبت نماد این دو باشگاه در بازار پایه فرابورس فراهم شود تا امکان مشارکت مردم در افزایش سرمایه این ۲ باشگاه مهیا شود.

در ادامه این جلسه وزیر اقتصاد پس از استماع گزارش رئیس سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در ارتباط با مشکلات و موانع پیش روی واگذاری این ‌دو باشگاه، دستورات لازم را برای رفع  موانع این واگذاری صادر کرد.

گفتنی است، نماد ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس مطابق وعده سازمان خصوصی سازی تا پایان بهمن در بازار پایه فرابورس درج خواهد شد.