خالص سفارشات فروش سهام به ۱۰میلیارد تومان می‌رسد. «سرمایه‌گذاری‌های استانی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف وسالت به ۷.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۳۶۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۵۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «غدشت»، «وشمال» و «ثقزوی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت دشت مرغاب، ۲۸میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. تقاضا نیز در صفوف خرید «شتران»، «شپنا» و «وسالت» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۱۰میلیارد تومان (۸۵درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۱۸۰میلیارد تومان (۵۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در هفت نماد و حجم صف‌های فروش در ۹نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف وسالت به ۷.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سرمایه‌گذاری‌های استانی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۸میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «فرآورده‌های نفتی» با تقاضای خرید ۱۹۰میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدImage 1-minImage 2-min