۰ نفر

سهامداران فولاد مبارکه بخوانند(۱۴۰۰.۰۶.۲۸)

ثبت افت سه درصدی برای فولاد

۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۱۴
کد خبر: 563671
ثبت افت سه درصدی برای فولاد

فولاد امروز در معاملات پایانی خود با افت دو و نیم درصدی قیمت ۱۰,۴۴۰ریال را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم از تعداد ۷۵میلیون برگه سهم عبور کرد.

اخبار روزانه «فولاد» را از  اینجا  دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با افت سه درصدی قیمت ۱۰,۳۹۰ریال را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۴۴۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته دو و نیم درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۷۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰,۳۹۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فولاد حقیقی‌ها حدود ۳۰میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از هشت هزار واحد و حقوقی‌ها بیش از یک میلیون واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها بیش از ۱۴هزار واحد و حقوقی‌ها ۵۶۸هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز فولاد از رقم ۸۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۴۵درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۵۵درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۶۳میلیون برگه سهم (۸۱درصد) را اشخاص حقیقی و ۱۴میلیون برگه سهم (۱۹درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فولاد با ثبت زیان سه درصدی برای سومین روز متوالی در مدار نزولی باقی ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدفولاد