۰ نفر

سهامداران شبندر بخوانند (۱۴۰۰.۰۶.۰۸)

بازگشت پالایش نفت بندرعباس به گردونه معاملات / رشد ۵۳درصدی شبندر در روز بازگشایی

۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۰۶
کد خبر: 557807
بازگشت پالایش نفت بندرعباس به گردونه معاملات / رشد ۵۳درصدی شبندر در روز بازگشایی

در معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس با رشد ۵۳درصدی قیمت ۵,۷۴۲را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم ۱۵۵میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه شبندر را اینجا بخوانید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس  با رشد بیش از ۵۳درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس در آخرین معاملات خود، عدد ۵,۷۰۴ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۵۳درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی  بیش از دو میلیارد و ۷۲۵میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۵,۷۴۲ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شبندر حقوقی‌ها بیش از ۳۱۵میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۵۳هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از ۶میلیون واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۵۲هزار واحد و حقوقی‌ها ۱۱میلیون و ۴۰۰هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شبندر از رقم ۱۵۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۷۶درصد از سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس را حقیقی‌ها و ۲۴درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود یک میلیارد و ۵۲۰میلیون برگه سهم (۵۶درصد) را اشخاص حقیقی و یکمیلیارد و ۲۱۰میلیون سهم (۴۴درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شبندر پس از غیبت طولانی خود در معاملات، در نهایت با رشد ۵۳درصدی بازگشایی شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدشبندر