۰ نفر

اگر سهام فملی دارید، بخوانید(۸ شهریور)

ملی مس با صف فروش بازار را ترک کرد

۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۱
کد خبر: 557787
ملی مس با صف فروش بازار را ترک کرد

قیمت سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران در بورس امروز حدود پنج درصد افت کرد و فملی با خروج پول ۲۴۶میلیاردی مواجه شد.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ برخلاف روز گذشته سرخ‌پوش شد و ۴.۷درصد افت کرد.

معاملات امروز «فملی» متعادل و در محدوده ۱۴۱۰۰تومان آغاز شد. قیمت سهام این شرکت روندی صعودی در پیش گرفت و تا محدوده ۱۴۳۰تومان نیز ادامه یافت. اما پس از آن به محدوده‌های قیمتی پایین‌تری هدایت شد و در نهایت به صف فروش نشست. گفتنی است بیشترین خروج پول حقیقی‌ها متعلق به گروه «فلزات اساسی» بود. این نماد نیز با ۲۴۶میلیارد تومان، بیشترین خروج پول حقیقی را به ثبت رساند.

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران در آخرین معاملات خود، عدد ۱۳,۹۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد کاهش یافته است. همچنین‌ با جابجایی حدود ۲۴۳میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۳,۹۵۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فملی» از ۳۴۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۲۲درصد از خرید سهام شرکت ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ توسط حقیقی‌ها انجام شد و ۷۸درصد دیگر را حقوقی‌ها خریدند. از طرف دیگر، ۲۳۱میلیون برگه سهم(۹۵درصد) توسط افراد حقیقی و حدود ۱۲میلیون برگه سهم(۵درصد) توسط کدهای حقوقی به فروش رسید. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها هفت هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۷.۵میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها ۲۶هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها حدود ۶۴۷هزار سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فملی8شهریور