۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

افزایش سرمایه ۳۴۸ درصدی «سامان» / افزایش سرمایه بانک سامان، در روز جاری به تصویب هیات مدیره رسید

۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۰۰
کد خبر: 557506
افزایش سرمایه ۳۴۸ درصدی «سامان» / افزایش سرمایه بانک سامان، در روز جاری به تصویب هیات مدیره رسید

هیات‌مدیره بانک سامان، افزایش سرمایه ٣۴٨درصدی این شرکت از محل آورده نقدی سهامداران، سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها را به تصویب رساند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ هفته گذشته، اخباری مبنی بر انتشار اطلاعیه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی‌ها توسط بانک سامان مطرح و در پیگیری‌های بورسینه از روابط عمومی بانک سامان مشخص شد که این افزایش سرمایه، حتمی است.

در روزهای گذشته برخی از سهامداران بانک سامان (نماد «سامان»)، در فضای مجازی، موضوع افزایش سرمایه این بانک از محل تجدید ارزیابی‌‌ها را مطرح کردند. اما درست یا غلط بودن این خبر مشخص نشده بود.

یکی از سهامداران سامان با اشاره به این موضوع، در یکی از صفحات فضای مجازی نوشت: با توجه به اینکه تا دو هفته آینده گزارش توجیهی افزایش سرمایه روی کدال می‌آید، انتظار رشد حداقل ۵۰درصدی تا پایان شهریور را دارم. اما برخی دیگر از سهامداران با توجه به اطلاعیه آخرین افزایش سرمایه سامان در سایت کدال، این احتمال را رد کردند.

با وجود اینکه پیگیری‌های اقتصادآنلاین در این خصوص، هفته گذشته نتیجه‌ای نداشت، اما به دنبال پیگیری‌های بیشتر، روابط عمومی بانک سامان اعلام کرد: این افزایش سرمایه، حتمی است. زمان افشای این افزایش سرمایه به اعلام سازمان بورس بستگی دارد.

گفتنی است که هیأت مدیره بانک سامان، افزایش سرمایه ۳۴۸درصدی این شرکت از محل آورده نقدی سهامداران، سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها را در روز جاری به تصویب رساند.