۰ نفر

سهامداران سایپا بخوانند (۱۴۰۰.۰۶.۰۳)

خساپا با سبزپوشی به استقبال هفته آینده رفت

۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۱۳
کد خبر: 556335
خساپا با سبزپوشی به استقبال هفته آینده رفت

در معاملات بورس امروز سایپا با رشد دو و نیم درصدی قیمت ۲,۲۰۲را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این سهم از رقم ۱۵۵میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «خساپا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سایپا با رشد دو و نیم درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سایپا در آخرین معاملات خود، عدد ۲,۱۶۸ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود یک درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۷۲۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲,۲۰۲ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز خساپا حقیقی‌ها ۶میلیارد و ۴۶۰میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۹۷هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از چهار میلیون و ۸۲۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۹۳هزار واحد و حقوقی‌ها بیش از یک میلیون و ۳۲۰هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز خساپا از رقم ۱۵۵میلیارد تومان عبور رکد. همچنین ۹۳درصد از سهام شرکت سایپا را حقیقی‌ها و هفت درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۷۰۰میلیون برگه سهم (۹۷درصد) را اشخاص حقیقی و ۱۸میلیون برگه سهم (سه درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

خساپا با ثبت رشد دودرصدی برای دومین روز متوالی سبزپوش ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدخساپا