۰ نفر

سهامداران شستا بخوانند (۱۴۰۰.۰۵.۱۲)

ارزش معاملات شستا با افزایش ۷۸درصدی همراه شد

۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۱
کد خبر: 550501
ارزش معاملات شستا با افزایش ۷۸درصدی همراه شد

در معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد سه درصدی قیمت ۱۲,۹۷۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم ۱۴۷میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد سه درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۹۶۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از سه درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۱۱۳میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۹۷۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا حقوقی‌ها بیش از یک میلیارد و ۷۳۰میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۴هزار واحد و حقوقی‌ها به ۶۵۲هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۹هزار واحد و حقوقی‌ها ۴۵۶هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شستا از رقم ۱۴۷میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۸۸درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۱۲درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۹۸میلیون برگه سهم (۸۷درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از ۱۵میلیون برگه سهم (۱۳درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

گفتنی است شستا با ثبت رشد سه درصدی، مجددا در مدار صعودی قرار گرفت و معاملاتی سودده برای خود رقم زد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شستا