۰ نفر

سهامداران شستا بخوانند (۱۴۰۰.۰۵.۱۰)

افت ۴۱درصدی ارزش معاملات شستا

۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۹
کد خبر: 549889
افت ۴۱درصدی ارزش معاملات شستا

در معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت حدود دو درصدی قیمت ۱۲,۴۸۰ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت به رقم ۸۸میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت حدود دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۶۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از نیم درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۷۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۴۸۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا حقوقی‌ها بیش از دو میلیارد و ۳۳۰میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از هشت هزار واحد و حقوقی‌ها به ۴۱۶هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها هشت هزار واحد و حقوقی‌ها ۶۶۹هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شستا به رقم ۸۸میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۹۱درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۹درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۶۱میلیون برگه سهم (۸۸درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از هشت میلیون برگه سهم (۱۲درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

گفتنی است شستا با ثبت افت دو درصدی، مجددا در مدار نزولی قرار گرفت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شستا