۰ نفر

سهامداران فولاد مبارکه بخوانند(۱۴۰۰.۰۵.۰۴)

رنج معاملات سودده در فولاد

۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۳
کد خبر: 548290
رنج معاملات سودده در فولاد

فولاد امروز در معاملات پایانی خود با رشد دو درصدی قیمت ۱۰,۷۱۰را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم از تعداد ۳۸میلیون برگه سهم عبور کرد.

اخبار روزانه «فولاد» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با رشد دو درصدی قیمت ۱۰,۷۹۰را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۷۹۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود سه درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از  ۳۸میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰,۷۱۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فولاد حقیقی‌ها ۲۰۲میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۲۵هزار واحد و حقوقی‌ها به ۷۱۹هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۲۵هزار واحد و حقوقی‌ها ۵۸۰هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز فولاد از رقم ۴۱میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۸۷درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۱۳درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۳۳میلیون برگه سهم (۸۶درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از پنج میلیون برگه سهم (۱۴درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فولاد با ثبت معاملاتی سودده پس از روزها سرخپوشی مجددا در مدار صعودی قرار گرفت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فولاد