۰ نفر

سهامداران سایپا بخوانند (۱۴۰۰.۰۴.۲۸)

خساپا با سرخپوشی به معاملات خود پایان داد

۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۶
کد خبر: 546479
خساپا با سرخپوشی به معاملات خود پایان داد

در معاملات بورس امروز سایپا با افت یک و نیم درصدی قیمت ۱,۸۰۷را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این سهم از رقم ۷۷میلیارد تومان عبور کرد.

 اخبار روزانه «خساپا» را از اینجا دنبال کنید 

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سایپا با افت یک و نیم درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سایپا در آخرین معاملات خود، عدد ۱,۸۱۱ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از سه درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی ۴۲۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱,۸۰۷ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز خساپا حقوقی‌ها بیش از ۷۲۶میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۷۶هزار واحد و حقوقی‌ها به دو میلیون و ۵۲هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۹۹هزار واحد و حقوقی‌ها یک میلیون و ۴۷هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز خساپا از رقم ۷۷میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۹۵درصد از سهام شرکت سایپا را حقیقی‌ها و پنج درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۴۱۰میلیون برگه سهم (۹۶درصد) را اشخاص حقیقی و ۱۶ملیون برگه سهم (چهار درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

گفتنی است خساپا با ثبت افت یک و نیم درصدی برای دومین روز متوالی در مدار نزولی باقی ماند.

برای مشاهده تصویردر اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

خساپا