۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ویژه سهامداران خگستر(۲۵خرداد) / صف خرید خگستر عرضه شد

۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۳۲
کد خبر: 536520
ویژه سهامداران خگستر(۲۵خرداد) / صف خرید خگستر عرضه شد

در بورس امروز خگستر باز هم رشد کرد و باقبال خوبی از طرف معامله‌گران رو به رو شد. همچنین صف خرید این نماد در میانه بازار عرضه شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت گسترش ‌سرمایه گذاری ‌ایران خودرو برای هشتمین روز متوالی با سبزپوشی مواجه شد و ۴.۳درصد رشد کرد. همچنین «خگستر» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«خگستر» معاملات امروز خود را با صف خرید ۳۵۰میلیونی آغاز کرد. این صف در ابتدای نیمه دوم بازار عرضه شد و در ادامه به صورت متعادل معامله شد. همچنین خودرویی‌ها امروز چهارمین گروه با بیشترین خروج پول افراد حقیقی بودند.

سهام شرکت گسترش‌ سرمایه‌گذاری ‌ایران‌خودرو در آخرین معاملات خود، عدد ۲,۳۸۱ ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته دو درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۸۱۳میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲,۴۳۵ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «خگستر» به حدود ۱۹۸میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۸درصد از سهام شرکت گسترش‌سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو را حقیقی‌ها و دو درصد دیگر را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۷۸۰میلیون برگه سهم (۹۶درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۳۳میلیون سهم (۴درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

خگستر25خرداد