۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید (۸خرداد) / صف خرید فولاد مبارکه در اولین روز هفته

۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۰
کد خبر: 531782
اگر سهام فولاد دارید، بخوانید (۸خرداد) / صف خرید فولاد مبارکه در اولین روز هفته

سهام فولاد مبارکه اصفهان در اولین روز هفته به رشد خود ادامه داد و تاثیر مثبت قابل توجهی بر شاخص کل گذاشت.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مانند دو روز کاری گذشته سبز‌پوش شد و حدود پنج درصد رشد کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«فولاد» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۹۱۰تومان آغاز کرد. قیمت این سهام در زمان کوتاهی به محدوده ۹۴۰تومان رسید و در همان ۳۰دقیقه ابتدایی بازار به صف خرید رفت. این نماد بازار را در اولین روز هفته با صف خرید ۴۷میلیونی ترک کرد. گفتنی است این نماد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشت(۳۰۷۵واحد). همچنین فلزات اساسی در بازار امروز بیشترین ورود پول افراد حقیقی را به خود دید و این نماد نیز شاهد ورود پول ۵۰میلیارد تومانی بود.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۹,۴۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود پنج درصد افزایش یافته است. همچنین بیش از ۹۸میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۹,۳۹۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۹۲میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۹۰درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۱۰درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۳۵میلیون برگه سهم(۳۵درصد) را اشخاص حقیقی و ۶۳میلیون برگه سهم(۶۵درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فولاد8خرداد