۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

کدال‌نگر ۲۱اردیبهشت۱۴۰۰ / افزایش سرمایه ۵۳۴درصدی ورازی تصویب شد

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۵۳
کد خبر: 527214
کدال‌نگر ۲۱اردیبهشت۱۴۰۰ / افزایش سرمایه ۵۳۴درصدی ورازی تصویب شد

این گزارش به بررسی اطلاعیه‌های منتشرشده در سامانه کدال پرداخته و برخی از آن‌ها را تحلیل می‌کند. افزایش سرمایه ورازی، ودی، پخش، دماوند و چدن به تصویب رسید. دشیمی در ١٢ماهه منتهی به اسفند ٩٩ سود ناخالص در این دوره با٨۴درصد رشد به ١٢۴میلیارد تومان و سود خالص با رشد ١۶٨درصدی به ٧۶میلیارد تومان رسید.

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ کدال‌نگر ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«ورازی»: شرکت بیمه رازی از صدور مجوز افزایش سرمایه ۵۳۴درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها خبر داد.

«ودی»: شرکت بیمه دی از صدور مجوز افزایش سرمایه ۱۴۳درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها خبر داد.

«پخش»: شرکت پخش البرز از صدور مجوز افزایش سرمایه ۴۷درصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی خبر داد.

«دماوند»: مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ با افزایش سرمایه ۸۲۴درصدی شرکت تولید نیروی برق دماوند از محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی موافقت کرد.

«چدن»: مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ با افزایش سرمایه ۴۰۸درصدی شرکت تولیدی چدن سازان از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها موافقت کرد.

اطلاعیه‌ها

«دکیمی»: شرکت صنعتی کیمیدارو سهامداران را در تاریخ ۳خرداد به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ دعوت کرد. در این جلسه به موارد استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات ‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره پرداخته خواهد شد.

«غپینو»: شرکت صنعتی پارس مینو سهامداران را در تاریخ ۱خرداد به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ دعوت کرد. در این جلسه به موارد استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره پرداخته خواهد شد.

«فولاد»: هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان در تاریخ ۱خرداد جلسه‌ای در خصوص افزایش سرمایه ۴۰درصدی از محل سود انباشته و اندوخته تشکیل خواهد داد.

«ثبهساز»: شرکت  بهساز کاشانه تهران اعلام نمود مناقصه  مشارکت در ساخت پروژه شهرک صنعتی هایتک به مساحت ٢.٠٠٠.٠٠٠متر مربع در شهر تهران متقاضی نداشت.

«غگیلا»: شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب از ادغام شرکت بازار گستر پگاه منطقه یک در شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه خبر داد. هدف از این تغییر تمرکز و گسترش سیستم فروش با هدف توسعه کشوری توزیع محصولات عنوان شد.

«ثتران»: شرکت  سرمایه گذاری مسکن تهران از  واگذاری ٢١واحد از واحدهای خریداری شده پروژه سپهر اصفهان طی دو قرارداد به شرکت صندوق تعاون و سرمایه گذاری مسکن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (ساصد) خبر داد.

«ساروم»: شرکت سیمان ارومیه طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، از عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده در ارتباط با املاک خبر داد و دلیل آن را عدم وجود قیمت پیشنهادی برای موارد مزایده عنوان کرد.

«صبا»: شرکت سرمایه گذاری صبا تامین طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، اعلام کرد شرکت سرمایه گذاری هامون صبا (سهامی عام) به عنوان دویست و چهل و پنجمین نماد معاملاتی (هفتاد و سومین شرکت در بازار اول)، در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج شد.

«وهور»: شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد سهامداران حقیقی که موفق به دریافت سود سال منتهی به ۳۰آذر ۱۳۹۹نشدند، می‌توانند از تاریخ ۲۲اردیبهشت ماه با مراجعه به شعب بانک سپه اقدام به دریافت کنند. سهامداران حقوقی نیز از ۲۰اردیبهشت می‌توانند از طریق درخواست کتبی اقدام کنند.

«اتکای»: شرکت بیمه اتکایی ایرانیان طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، از تاثیر تغییرات نرخ ارز مطابق بخشنامه اخیر بانک مرکزی بر درآمد این شرکت خبر داد. نرخ جدیـد تسـعیر ارز در پایان سـال ۱۳۹۹ برای هر دلار و یورو را به ترتیب از ۹۰،۰۰۰ و ۱۰۲،۰۰۰ ریال قبلی به ۱۵۹،۰۰۰ ریـال و ۱۹۰،۰۰۰ ریـال افزایش پیدا کرده است. لـذا با توجـه به مراتـب فوق و لحاظ وضـعیت ارزی این شـرکت که حدودا معادل ۲۵ میلیون دلار مثبت برآورد می شود.

«غگلپا»: شرکت پگاه گلپایگان از ادغام شرکت بازار گستر پگاه منطقه ۴ در شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه خبر داد.

«غگلستا»: شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان از  ادغام شرکت بازار گستر پگاه منطقه ٢ در شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه با هدف تمرکز و گسترش سیستم فروش با هدف توسعه کشوری توزیع محصولات خبر داد.

«غشان»: شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان از ادغام شرکت بازار گستر پگاه منطقه ٢ در شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه خبر داد.

«غپاذر»: شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی از ادغام شرکت بازار گستر پگاه منطقه یک در شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه خبر داد.

«خاور»: شرکت ایران خودرو دیزل اعلام نمود فروش ٠٠٠,٣٢۴,٨۶۵,٢ سهم معادل ٧٧درصد از سهام شرکت تولیدموتورهای دیزل ایران (ایدم) و ١۵٢,٢١٢ر١ سهم معادل ۴٩درصد از سهام شرکت مهندسی و تامین قطعات ایران خودرودیزل (اپکو) جمعا به مبلغ ٢١٨,۵٠٣,٢١میلیون ریال درآمد فروش و ۴٨٨,٧٨۵,٢٠میلیون ریال سود حاصل از فروش بوده است.

«غشوکو»: شرکت شوکو پارس در خصوص صورت های مالی منتشر شده و عملکرد شرکت توضیحات تکمیلی ارائه نمود.

«وبملت»: شرکت بانک ملت اعلام کرد که به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی نشر، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰.۰۳.۰۳ تعلیق می‌گردد.

«تملت»: تامین سرمایه بانک ملت زمانبندی پرداخت سود سال منتهی به ۳۰اسفند ۱۳۹۹ را منتشر کرد. طبق این اطلاعیه سهامداران حقیقی سجامی و صندوق‌ها و سبدهای سرمایه‌گذاری از نیمه دوم مرداد ماه، سهامداران حقیقی غیر سجامی از ابتدای مهرماه، سهامداران حقوقی دارای سقف ۵۰میلیون سهم از نیمه دوم شهریور و سهامداران حقوقی با بیش از ۵۰میلیون سهم از ابتدای آذر ماه ۱۴۰۰ می‌توانند اقدام به دریافت سود خود کنند.

«خدیزل»: شرکت بهمن دیزل طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، برنامه انتشار اوراق بدهی خود را به منظور تامین نقدینگی جهت خرید قطعات تولید خودرو و با نرخ ۱۸درصد اعلام کرد.

گزارش‌های ماهانه و صورت‌های مالی

«دشیمی»: شرکت شیمی دارویی داروپخش در ١٢ماهه منتهی به اسفند ٩٩ سود ناخالص در این دوره با٨۴درصد رشد به ١٢۴میلیارد تومان و سود خالص با رشد ١۶٨درصدی به ٧۶میلیارد تومان رسید.

«غپینو»: شرکت صنعتی پارس مینو در ١٢ماهه منتهی به اسفند ٩٩ سود ناخالص در این دوره با ۶١درصد رشد به ٢۵٢میلیارد تومان و سود خالص با رشد ٢۵درصدی به ١۴۵میلیارد تومان رسید.

«غشصفها»: شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در ١٢ماهه منتهی به اسفند ٩٩ سود ناخالص در این دوره با ۵٧درصد رشد به ١٢٧میلیارد تومان و سود خالص با رشد ٣٨درصدی به ۵۶میلیارد تومان رسید.