۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سهامداران بانک ملت بخوانند (۲۲فروردین)/ رشد یک درصدی وبملت در آخرین معاملات

۲۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۰۲
کد خبر: 519630
سهامداران بانک ملت بخوانند (۲۲فروردین)/ رشد یک درصدی وبملت در آخرین معاملات

در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت با افت ۰.۵درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. همچنین وبملت صدرنشین خروج پول حقیقی‌ها شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت با افت ۰.۵درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهام بانک ملت امروز متعادل معامله شد. این روزها که بازار سهام شاهد خروج پول حقیقی‌هاست، «وبملت» با ۶۴میلیارد تومان، بیشترین خروج پول حقیقی‌ها را داشت. گفتنی است این نماد به جز اولین روز سال تا به امروز سبزپوش نشده است اما در آخرین معاملات امروز خود شاهد رشد یک درصدی بود. همچنین حجم معاملات بانک ملت نسبت به روز گذشته رشد ۱۳۷۴درصدی را تجربه کرد.

سهام بانک ملت در آخرین معاملات خود، عدد ۳,۹۳۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود یک درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۳۱۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۳,۸۷۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «وبملت» به حدود ۱۲۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۲۵درصد از سهام بانک ملت را حقیقی‌ها و ۷۵درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۲۵۰میلیون برگه سهم (۸۰درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۶۰میلیون سهم (۲۰درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

وبملت22فروردین