۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ویژه سهامداران اپال(۲۶اسفند)/ اپال به روند صعودی خود ادامه داد

۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۱۴
کد خبر: 514172
ویژه سهامداران اپال(۲۶اسفند)/ اپال به روند صعودی خود ادامه داد

در روزهای ابتدایی حضور اپال در بورس، صف خرید آن به صورت غیر منتظره‌ای عرضه شد و برخی سهامداران اقدام به فروش این عرضه اولیه تازه نفس کردند. با این حال این نماد دوباره در مسیر رشد قرار گرفته است.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی حدود یک درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«اپال» امروز متعادل معامله شد. سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس چهارشنبه ۶اسفند عرضه اولیه شد. این نماد تا یک هفته بعد از عرضه اولیه نیز رشد کرد اما روز چهارشنبه ۱۳اسفند، صف خرید آن عرضه شد و شنبه ۱۶اسفند با افت قیمت مواجه شد. با این حال پس از دو روز سرخ‌پوشی، دوباره به روند صعودی خود بازگشت و همچنان سبزپوش است. 

سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس در آخرین معاملات خود، عدد ۱۷,۹۹۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۰.۴درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۴۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۸,۰۸۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «اپال» به رقم ۸۲میلیارد تومان رسید. همچنین ۷۵درصد خریداران سهام اپال حقیقی‌ها و ۲۵درصد آن‌ها حقوقی‌ها بودند. از طرف دیگر، ۴۴میلیون برگه سهم (۹۹درصد) را افراد حقیقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اپال26اسفند