۰ نفر

سهامداران بگیلان بخوانند (۹۹.۱۲.۲۰)

بازگشت پرقدرت بگیلان به روند صعودی/ بگیلان با رشد همراه شد

۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۴۲
کد خبر: 512698
بازگشت پرقدرت بگیلان به روند صعودی/ بگیلان با رشد همراه شد

در معاملات فرابورس امروز سهام شرکت توسعه مسیر برق گیلان با دو درصدی قیمت ۲۱,۳۷۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات امروز بگیلان از رقم هشت میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «بگیلان» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات فرابورس امروز سهام شرکت توسعه مسیر برق گیلان با رشد دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت توسعه مسیر برق گیلان در آخرین معاملات خود، عدد ۲۱,۰۸۳ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود نیم درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از چهار میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲۱,۳۷۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز بگیلان از رقم هشت میلیارد تومان عبورکرد. همچنین ۶۰درصد از سهام شرکت توسعه مسیر برق گیلان  را حقیقی‌ها و ۴۰درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از چهار میلیون برگه سهم (۹۷درصد) را اشخاص حقیقی و حدود ۱۳۰هزار برگه سهم (سه درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

بگیلان امروز با ثبت رشد دو درصدی به روند صعودی بازگشت. این نماد فرابورسی در ساعت اولیه بازار به صف خرید نشست اما با تعدیل  معاملات در نهایت با ثبت قیمت ۲۱۰۸۳به عنوان قیمت پایانی به معاملاتش پایان داد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید!

بگیلان