خالص سفارشات فروش سهام از رقم چهار هزار و ۳۶۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقاضا در سرمایه‌گذاری‌ها بیش از سایرین بود و همچنین حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۱۳.۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران  اینجا  کلیک کنید

اقتصادآنلاین_هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید بیش از ۶۷۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و۳۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به چهار هزار و ۳۶۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «خبهمن»، «پتایر» و «خگستر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه بهمن حدود ۹۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «وسپهر»، «غگیلا» و «رافزا» در نوبت انتظار است.
 
ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۵۷۵میلیارد تومان (۸۵درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۶۸۰میلیارد تومان (۱۴درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۳نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۶۷نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۱۳.۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.
 
«خودرو و ساخت قطعات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۵۱۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش بیش از ۳۴۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید ۴۵میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۱۶درصد از پنج هزار و۷۱۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۶۹۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۳۳۷درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هفت هزار و ۴۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر  در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

برترین صفوف خرید و فروش 99.12.17

نقشه صفوف خرید و فروش بورس 99.12.17