۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

کدال‌نگر ۸ اسفند ۱۳۹۹

۸ اسفند ۱۳۹۹، ۲۳:۰۰
کد خبر: 509200
کدال‌نگر ۸ اسفند ۱۳۹۹

این گزارش به مرور اطلاعیه‌های منتشرشده در سامانه کدال می‌پردازد و برخی از آن‌ها را بررسی و تفسیر می‌کند.

اقتصادآنلاینسهیل بانی؛ کدال‌نگر ۸ اسفند ۱۳۹۹ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«وسدید»: شرکت گروه صنعتی سدید در اطلاعیه‌ای خبر از افزایش سرمایه‌ ۶۵۳درصدی داد. این افزایش سرمایه، از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها خواهد بود.

«سلیم»: هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سلیم، پیشنهادی مبنی بر افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت ارائه کرد.

اطلاعیه‌ها

«ذرپارس»: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان از انعقاد قرارداد خرید ۱۰هزار دستگاه کارتخوان خبر داد.

«تنوین»: شرکت تامین سرمایه نوین، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، ۵.۷۱درصد از سهام شرکت بیمه نوین را از طریق بازار فرابورس، واگذار خواهدکرد.

«غبهنوش»: شرکت بهنوش ایران، خبر از افزایش ۱۱درصدی قیمت گروه محصول ماءالشعیر خود داد.

صورت‌های مالی

«تمحرکه»: ماشین سازی نیرو محرکه، صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ماهه منتهی به ۳۰/۰۹/۱۳۹۹ را منتشر کرد. طبق این اطلاعیه، «تمحرکه» طی ۹ماه گذشته ۲میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان سود خالص، شناسایی کرده که این رقم نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، افزایشی دو هزار و ۴۵۷درصدی را ثبت کرده است. سود خالص هر سهم در دوره ذکر شده ۲۱۶ ریال رقم خورد.

«پارس»: شرکت پتروشیمی پارس، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۹۹/۱۱/۳۰ را منتشر کرد که طبق آن مقدار تولید مارون نسبت به ماه گذشته ۱۶درصد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته، ۲۰درصد کاهش یافته است. همچنین مقدار فروش این شرکت ۶درصد نسبت به ماه گدشته و هشت درصد نسبت به سال گذشته افت کرده است.

«کگهر»: گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۹۹/۱۱/۳۰  شرکت سنگ آهن گهر زمین، حکایت از کاهش پنج درصدی تولید کل و افزایش ۱۳درصدی فروش کل نسبت به ماه گذشته و رشد ۴۳درصدی تولید کل و ۲۳درصدی فروش کل نسبت به دوره مشابه سال گذشته دارد دارد.

«خودرو»: شرکت ایران خودرو در یک ماه منتهی به ۹۹/۱۱/۳۰، ۶درصد افزایش تولید و ۱۵درصد کاهش فروش را به ثبت رسانده است. همچنین ایران خودرو نسبت به سال گذشته، سه درصد کاهش تولید و ۱۴ درصد کاهش فروش را ثبت کرده‌است.

«مبین»: شرکت مبین انرژی خلیج فارس، طی یک ماه منتهی به ۹۹/۱۱/۳۰، افزایش ۱۱درصدی مقدار تولید نسبت به ماه گذشته و ۶۶درصدی آن، نسبت به سال گذشته را ثبت کرده است. همچنین مقدار فروش این شرکت ۱۶درصد نسبت به ماه گذشته و ۷۲درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.