۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام شتران دارید، بخوانید (29بهمن)/ سهامداران برای فروش شتران صف کشیدند

۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۳۶
کد خبر: 506773
اگر سهام شتران دارید، بخوانید (29بهمن)/ سهامداران برای فروش شتران صف کشیدند

شتران با افت قیمت یک درصدی به نمادهای پرتراکنش پیوست. طبق صورت‌های مالی منتشر شده در سایت کدال درآمدهای عملیاتی 9ماهه منتهی به 30آذر نسبت به دوره مشابه با رشد سه درصدی و سود ناخالص نسبت با کاهش 34درصدی رو به رو شده است.

آخرین اخبار بورسی را اینجا بخوانید

برای آگاهی از اخبار شتران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت تهران با افت یک درصدی مواجه شد و به جمع نمادهای پرتراکنش پیوست.

سهام شرکت پالایش نفت تهران در آخرین معاملات خود، عدد 9,340ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته دو درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی 84میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 9,430ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شتران» به رقم 80میلیارد تومان رسید. همچنین 78درصد از سهام شرکت پالایش نفت تهران را حقیقی‌ها و 22درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 83میلیون برگه سهم (99درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد یک میلیون سهم (1درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

این نماد در ابتدا متعادل معامله شد و پس از یک ساعت به صف فروش نشست. گفتنی است شتران مانند دو روز گذشته با افت قیمت مواجه شد. همچنین امروز گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای 9ماهه منتهی به 30آذر 99 این شرکت منتشر شد. درآمدهای عملیاتی نسبت به دوره مشابه با رشد سه درصدی مواجه و سود ناخالص نسبت به دوره مشابه با کاهش 34درصدی رو به رو شده است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شتران 29بهمن