امروز معامله‌گرها حدود ۱۷هزار و ۵۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و پنج درصد از کل سهام فارسیت اهواز معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز در مجموع حدود ۱۷هزار و ۵۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «بوعلی»، «شستا»، «فولاد»، «سمگا» و «قرن» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته حدود ۷۳۰میلیارد تومان سهام پتروشیمی بوعلی سینا دست به دست شد، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی پس از معاملاتی به ارزش حدود ۴۶۵میلیارد تومان دوم شد و سهام فولاد مبارکه اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام دارویی لقمان(دلقما) پس از بازگشایی۱۰درصد رشد قیمت را تجربه کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که حدود دو هزار و ۵۵۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات هزار و ۴۸۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱۰درصد از کل سهام شرکت فارسیت اهواز (سفاسی) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۱۸درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۳۸سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۶۱نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

رتبه بندی ارزش معاملات 99.10.06

رتبه بندی ارزش معاملات06.10.99