۰ نفر

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت خبر داد؛

لغو سفارش فروش سهام عدالت ۲۱۰هزار نفر

۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۸:۲۵
کد خبر: 487759
لغو سفارش فروش سهام عدالت ۲۱۰هزار نفر

عسکر توکلی گفت: تاکنون بالای ۲۱۰هزار نفر در کشور سفارش فروش سهام عدالت خود را لغو کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، عسکر توکلی امروز درباره آخرین وضعیت سهام‌داران سهام عدالت در شهرستان ساری، اظهار کرد: سهام شرکت سرمایه‌گذاری مازندران وارد بازار سرمایه شد که باتوجه به شرایط موجود توصیه ما به مردم این است که از فروش سهام پرهیز کنند.

وی افزود: موضوع مهم دیگر اینکه در روزهایی که شاهد تشدید ویروس کرونا و همچنین اجرای محدودیت تردد هستیم اینکه مردم درگیر حضور در دفاتر پیشخوان و مراجعه به کارگزاری شوند پذیرفته شوند.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور  اضافه کرد: تجمع مردم در دفاتر پیشخوان نگران‌کننده است و اصلا در چنین شرایطی لزومی ندارد؛ درحالی‌که برخی سهام‌داران تصور می‌کنند اگر به دفاتر و یا دفاتر پیشخوان مراجعه کنند وضعیت بهتر می‌شود.

این مسؤول یادآور شد: اغلب سهام‌داران ما مسن هستند و در واقع اطلاعات پایین و حضور آنان در دفاتر پیشخوان  نگران‌کننده است.

وی با اشاره به لغو سفارش فروش سهام عدالت همچنان امکان‌پذیر است، تصریح کرد: تاکنون بالای ۲۱۰هزار نفر در کشور سفارش فروش سهام عدالت خود را  لغو کردند.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور  در پایان خاطرنشان کرد: اگر مردم عجله نکنند و صف فروش ایجاد نشود  سهام عدالت به قیمت واقعی خود برمی‌گردد و شرایط خوبی برای سهامداران پیش‌بینی می‌شود.