۰ نفر

علم الهدی: مشکلات اقتصادی و بحران ارزی فتنه دشمن است / با افزایش قیمت دلار می خواهند مردم را نا امید کنند

۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۴۲
کد خبر: 705764
علم الهدی: مشکلات اقتصادی و بحران ارزی فتنه دشمن است / با افزایش قیمت دلار می خواهند مردم را نا امید کنند

امام جمعه مشهد گفت: امروزه از مشکلات فرهنگی و اجتماعی گرفته تا مسائل اقتصادی و حتی بحران‌های امنیتی، از بحران ارز گرفته تا ناامن سازی فضای زندگی مردم، همگی برخواسته از فتنه و توطئه دشمن است و این‌ها نباید بهانه‌ای شود که ما از نظام ناامید شویم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، امام جمعه مشهد  امروز در خطبه‌های نماز جمعه  مشهد در حرم رضوی مسموم‌سازی دختران بی‌گناه برای ایجاد حس ناامنی است گفت: دشمنان  تلاش می کنند تا حس امنیت را از مدارس و خانواده‌ها بگیرد تا مردم را از نظام جمهوری اسلامی ناامید کنند. همینطور که با مسائلی، چون قیمت دلار و گران فروشی‌ها نیز همین هدف را دنبال می کند.

آیت الله علم الهدی افزود:‌ حس امنیت برگ برنده‌ای است که در این کشور وجود دارد و اکنون دشمن آن را نشانه گرفته است.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: امروزه از مشکلات فرهنگی و اجتماعی گرفته تا مسائل اقتصادی و حتی بحران‌های امنیتی، از بحران ارز گرفته تا ناامن سازی فضای زندگی مردم، همگی برخواسته از فتنه و توطئه دشمن است و این‌ها نباید بهانه‌ای شود که ما از نظام ناامید شویم. دشمن آنقدر به مشکل خورده است که این روز‌ها به آرامش و سلامت دختران معصوم ما حمله کرده است.

وی افزود:‌ اگر دشمنان ما از انتظار فرجی که در مردم وجود دارد رنج میبرند، به دلیل امیدی است که در این انتظار دیده می شود. آن‌ها می‌خواهند این امید را براندازی کرده و یک جامعه ناامید را جایگزین آن کنند.

آیت الله علم الهدی افزود: خوشبختانه اندیشه مهدویت و انتظار مردم ولایتمدار برای ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) در جامعه اسلامی ما دیده می شود. آثار مهدویت و انتظار هرسال بیش از گذشته در جامعه دیده می شود و ما  امیدوار هستیم  روزی را ببینیم که اصلاح معضلات مردم جهان و اجرای عدل جهانی به دست امام عصر(عج) در دنیا انجام شود.