۰ نفر

خبر خوب استخدامی / ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تمدید شد

۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۳۱
کد خبر: 705553
خبر خوب استخدامی / ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تمدید شد

مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تا روز جمعه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳۵۰ هزار داوطلب در آزمون مذکور ثبت نام کردند، گفت: مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ از چهارشنبه ۱۰ اسفند آغاز شد و سه‌شنبه ۱۶ اسفند پایان یافت و با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش، فرصت ثبت نام تا روز جمعه ۱۹ اسفند ماه تمدید شد.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: داوطلبان ابتدا اطلاعیه اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام را که در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است به‌طور کامل مطالعه کرده و با دقت و توجه کافی در درج مشخصات و تمامی اطلاعات لازم دیگر اقدام به ثبت نام کنند.

وی افزود: با توجه به اصلاحات انجام شده در دفترچه ثبت نام امکان ویرایش اطلاعات برای آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، فراهم شده و متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: کارت شرکت در این آزمون از روز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد و آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ ۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ در تهران و با توجه به آمار شرکت‌کنندگان حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.