۰ نفر

اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۱۶ بهمن ماه + لینک و جزییات

۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۴۷
کد خبر: 607109
اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۱۶ بهمن ماه + لینک و جزییات

نتایج قرعه کشی طرح پیش فروش عادی تارا اتوماتیک امروز 16 بهمن ۱۴۰۰ اعلام می‌شود. در مرحله سی ام از فروش فوری، برندگان این محصول ایران خودرو مشخص می‌شوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو امروز پس از تایید نهادهای رسمی منتشر می‌شود. طرح پیش فروش عادی با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه (خودروی تارا اتوماتیک) به روش قرعه‌کشی از سه شنبه مورخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ شروع و تا پایان روز پنج شنبه ۱۴ بهمن ادامه داشت و امروز افراد متقاضی این دوره از فروش فوری ایران خودرو می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir  با استفاده از کد رهگیری و کد ملی از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.

موعد تحویل این خودرو شهریور الی بهمن ماه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است. گفتنی است با توجه به اینکه ۱۶۶ میلیون تومان به‌عنوان پیش‌ پرداخت این محصول برای منتخبان چهاردهمین طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو تعیین شده است، این ۱۶۶ میلیون تومان کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی این محصول است. البته قیمت خودرو همانطور که اشاره شد متناسب با قیمت روز خودرو در زمان تحویل به انضمام مالیات بر ارزش افزوده محاسبه خواهد شد.