۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می دهد؛

قیمت محصولات سایپا / کوییک ۲۸۳ میلیون شد

۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۵۰
کد خبر: 604487
قیمت محصولات سایپا  / کوییک ۲۸۳ میلیون شد

قیمت محصولات سایپا در روز پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ تمایل به تغییر آنچنانی نشان نمی‌دهد و تحولات محسوسی در شاخص قیمت این خودروها از جمله قیمت پراید، قیمت ساینا، قیمت تیبا و قیمت کوییک مشاهده نمی‌شود. در حال حاضر بازار خودرو انتظار لغو تحریم و کاهش قیمت ارز را می‌کشد و همین موضوع باعث رکود نسبی و ثبات قیمت‌ها شده است. به هر حال در این مطلب قیمت روز محصولات سایپا شامل قیمت پراید، قیمت تیبا ، ساینا و کوییک را در روز پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ به اطلاع شما خواهیم رساند.

اقتصادآنلاین- محسن بهرامی؛ قیمت محصولات سایپا طی روزهای اخیر ثبات خود را تا حدودی حفظ کرده و در صورت لغو تحریم‌ها احتمالا روند نزولی محسوسی را در کنار سایر خودروهای موجود در بازار آغاز خواهد کرد. در حال حاضر اخبار مذاکرات برجام و رفع تحریم‌ها بر بازار سایه انداخته و همه چیز با شک و تردید دنبال می‌شود.

در این راستا قیمت پراید ۱۱۱ مدل ۹۹ به ۱۸۵ میلیون تومان رسیده و برخی منابع قیمت این خودرو را حتی کمتر هم اعلام کرده‌اند. قیمت تیبا صندوقدار sx مدل ۱۴۰۰ نیز در روز پنج شنبه ۷ بهمن ماه برابر ۱۸۰ میلیون تومان است. قیمت کوییک اتوماتیک پلاس مدل ۱۴۰۰ هم در مرز ۲۸۳ میلیون تومان متوقف شده و همچون سایر خودروها منتظر تحولات بازار ارز و سیاست‌های اقتصادی دولت است تا سرنوشتش مشخص شود. همچنین قیمت ساینا EX دنده ای مدل ۱۴۰۰ برابر ۱۹۴ میلیون تومان و قیمت ساینا S ۱۴۰۰ معادل ۲۱۰ میلیون تومان گزارش شده است.

در جدول زیر قیمت محصولات سایپا شامل قیمت پراید، قیمت ساینا ، قیمت تیبا و قیمت کوییک را در تاریخ ۷ بهمن ۱۴۰۰ به اطلاع شما رسانده‌ایم. لازم به ذکر است که با توجه به شرایط بازار، احتمال بروز نوسان و تغییر در ارقام مندرج در جدول زیر وجود خواهد داشت.

 

قیمت روز محصولات سایپا ( بهمن ۱۴۰۰)

نوع خودرو

سال ساخت

کارکرد

قیمت (تومان)

پراید ۱۱۱ هاچبک SE

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۱۸۵ میلیون

پراید ۱۳۱ SE

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۱۷۲ میلیون

تیبا هاچبک EX (رینگ فولادی)

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۱۸۵ میلیون

تیبا هاچبک پلاس

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۲۰۱ میلیون

تیبا صندوقدار SX بنزینی

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۱۸۰ میلیون

تیبا صندوقدار پلاس

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۱۸۵ میلیون

ساینا EX دنده ای

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۱۹۴ میلیون

ساینا پلاس دنده ای

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۲۲۰ میلیون

ساینا S دنده ای

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۲۱۰ میلیون

کوییک اتوماتیک پلاس

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۲۸۳ میلیون

کوییک دنده ای

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۱۹۶ میلیون

کوییک دنده ای R

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۲۰۲ میلیون

منبع قیمت: باما