۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت سمند ۵ میلیون تومان گران شد (جدول)

۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰
کد خبر: 604296
قیمت سمند ۵ میلیون تومان گران شد (جدول)

در جدول زیر قیمت روز انواع سمند را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  رصد اقتصادآنلاین از بازار خودرو نشان می‌دهد که محصولات خانواده سمند با نوسان قیمت جزیی (نسبت به هفته گذشته)  روانه بازار شد.

در بازار امروز خودرو (۷بهمن ماه)،  سمند صفر ۱۴۰۰ مدل LX EF۷  به ۲۸۰ میلیون تومان رسید که به معنای افزایش ۲میلیونی طی هفته اخیر است.  سمند صفر ۹۹ مدل LX EF۷ مدل ۹۹ نیز با افزایش یک میلیونی به حوالی ۲۶۳ میلیون تومان قیمت خورد.

 قیمت سمند صفر LX EF۷ دوگانه سوز مدل ۱۴۰۰ نیز ۳میلیون ارزان شد و به ۳۴۵ میلیون تومان رسید. این خودرو طی سه هفته اخیر ۵میلیون گران شده است.

قیمت سمند LX EF۷ دوگانه سوز مدل ۹۹ نیز به ۳۲۰میلیون تومان  رسید. محاسبات حاکی از آن ست که این خودرو طی سه هفته اخیر ۵میلیون تومان گران شده است.

قیمت سمند صفر  LX‌ ساده مدل ۱۴۰۰ نیز  به ۲۶۰ میلیون تومان  رسید.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت روز خودرو، آگاهی از قیمت خودرو در سایپا و ایران خودرو و بازار آزاد و اطلاع از شرایط ثبت نام خودرو روزانه به سرویس «قیمت خودرو» و «شرایط فروش خودرو» در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.

قیمت بازار انواع خودرو سمند (بهمن ماه)

برند مدل (سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
سمند LX‌ EF۷ ۱۴۰۰ صفر ۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰ 
سمند LX‌ EF۷ ۱۳۹۹ صفر ۲۶۳,۰۰۰,۰۰۰
سمند LX‌ EF۷ دوگانه سوز ۱۳۹۹ صفر ۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سمند LX‌ EF۷ دوگانه سوز ۱۴۰۰ صفر ۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰
سمند LX‌ ساده ۱۴۰۰ صفر ۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سمند LX‌ ساده ۱۳۹۹ صفر ۲۴۷,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما

 لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.