۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت پژو پارس در بازار آزاد (جدول)

۶ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۲۲
کد خبر: 593802
قیمت پژو پارس در بازار آزاد (جدول)

قیمت پژو پارس در بازار آزاد طی روزهای اخیر در محدوده ۲۷۰ تا ۴۲۰ میلیون تومان قرار داشته است. در این مطلب قیمت روز پژو پارس در تاریخ دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ به اطلاع شما خواهد رسید.

قیمت پژو پارس یا پژو پرشیا در طی روزهای اخیر تقریبا ثابت مانده قرار گرفته و با افزایش چندانی روبرو نشده است. در این راستا طی روز دوشنبه شش دی ۱۴۰۰، قیمت اکثر مدل‌های پژو پارس از قبیل دنده ای و اتوماتیک با نوسان قابل توجهی روبرو نبوده است.

 در این راستا قیمت پارس اتوماتیک مدل ۹۸ در روز ششم دی ماه معادل ۳۹۵ میلیون اعلام شده که حاکی از افزایش اندک نسبت به هفته گذشته است؛ قیمت پارس اتوماتیک مدل ۹۹ در مدت مشابه نیز کمی افزایش یافته و پا به قله ۴۲۰ میلیونی گذاشته است. سایر مدل‌های پژو پرشیا هم تغییر قیمت قابل ذکری در مقایسه با روز قبل نداشته‌اند. به هر صورت باید منتظر سرنوشت بازار ارز و سیاست‌های کلان وزارت سمت در حوزه خودرو ماند تا آنگاه بتوان پیش‌بینی دقیق‌تری نسبت به روند صعودی یا نزولی قیمت پژو پارس طی روزهای آینده در بازار داشت.

جهت اطلاع بهتر است بدانید که پژو پارس یا پرشیا از حدود ۲۱ سال پیش با کمترین تحول ظاهری توسط ایران خودرو تولید می‌شود و اکنون دارای نسخه‌های مختلفی است که بسته به نوع تیپ، قیمت هر کدام متفاوت خواهد بود. از جمله نسخه‌های موجود پژو پارس که روی خط تولید قرار دارند، باید به پارس سال یا ساده با موتور هشت سوپاپ ۱۸۰۰ سی سی xu7، پارس tu5 یا LX مجهز به موتور ۱.۶ لیتری شانزده سوپاپ و پارس اتوماتیک با پیشرانه tu5 و گیربکس چهار سرعته خودکار، اشاره کرد.

در این میان پژو پارس ساده ارزان‌ترین عضو خانواده پرشیا محسوب می‌شود و جدیدترین قیمت آن در بازار برابر ۲۸۳ میلیون تومان است. پژو پارس اتوماتیک نیز گرانترین عضو این خانواده بوده و در نسخه آپشنال دارای امکانات متنوعی است.

در جدول زیر قیمت انواع پژو پارس در روز شش دی ۱۴۰۰ آورده شده و شایان ذکر است که گرچه قیمت‌های مندرج در جدول به واسطه منابع معتبر گردآوری شده‌اند، اما به دلیل شرایط خاص بازار احتمال نوسان ساعتی قیمت‌ها وجود خواهد داشت.

قیمت پژو پارس در بازار (دی ماه ۱۴۰۰)

نوع خودرو

مدل

کارکرد

قیمت (تومان)

پژو پارس سال بنزینی

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۲۸۳ میلیون

پژو پارس ساده

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۲۷۰ میلیون

پژو پارس دوگانه سوز

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۳۴۳ میلیون

پژو پارس LX رینگ آلومینیومی

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۳۲۸ میلیون

پژو پارس LX

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۳۴۲ میلیون

پژو پارس اتوماتیک

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۴۲۰ میلیون

پژو پارس اتوماتیک

۱۳۹۸

صفر کیلومتر

۳۹۵ میلیون

منبع قیمت: باما