۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می دهد؛

قیمت پژو۲۰۷ سقف شیشه ای (یکشنبه ۵دی۱۴۰۰)

۵ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۵۵
کد خبر: 593437
قیمت پژو۲۰۷ سقف شیشه ای (یکشنبه ۵دی۱۴۰۰)

پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای یا در واقع همان پانوراما به عنوان یک خودرو مجلل در ایران شناخته شده و در عین حال مورد توجه خاص جوانان و بعضا خانواده‌های ایرانی قرار گرفته است. در رابطه با قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ‌ای (پانوراما) توجه شما را به این خبر جلب می کنیم.

لازم به ذکر است که قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ به نسبت روز گذشته ثابت مانده است اما قیمت مدل ۹۹ این خودرو نواسانات اندکی داشته و بعضا تاحدی افزایش پیدا کرده است. در این راستا قیمت پژو ۲۰۷ پانوراما اتومات مدل ۱۴۰۰تقریبا نزدیک به ۵۴۵ میلیون تومان اعلام گردیده است، در صورتی که قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای غیر اتومات (دنده ای) نسبت به چند روز گذشته نوسان و افزایش قیمتی چندانی نداشته و در حال حاضر حدود ۳۷۴ میلیون تومان قیمت دارد. 

شایان ذکر است که پژو ۲۰۷i در واقع نسخه فیس لیفت پژو ۲۰۶(تیپ۵) است و این دو محصول ایران خودرو از نظر فنی کاملا به یکدیگر نزدیک هستند. ضمنا ۲۰۷ ایران خودرو با نمونه حاضر در بازار اروپا با همین نام (پژو ۲۰۷) متفاوت بوده و این دو هاچبک فرانسوی تفاوتهای زیادی با یکدیگر دارند.

جهت اطلاع بهتر است بدانید پژو ۲۰۷ ایران خودرو از موتور ۱.۶ لیتری شانزده سوپاپ tu۵ قدرتی معادل ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر دریافت می‌کند. ضمنا یک گیربکس ۵ دنده دستی و یا ۴ سرعته اتوماتیک هم وظیفه انتقال قدرت به سمت محورهای جلو خودرو را انجام می‌دهد.

در ادامه قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای(پانوراما) ویژه روز یکشنبه پنج دی را در قالب جدول ذیل به صورت مدون اعلام می داریم. در عین حال لازم است نوسانات بازار و تغییر احتمالی قیمتها را نیز مد نظر داشته باشید.

جدول قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای (پانوراما) – پنج دی ۱۴۰۰

نوع خودرو

مدل

کارکرد

قیمت (تومان)

پژو ۲۰۷ دنده ای با سقف شیشه ای

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۳۷۴ میلیون

پژو ۲۰۷ دنده ای با سقف شیشه ای

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۳۶۳ میلیون

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۵۴۵ میلیون

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۵۱۳ میلیون

منبع قیمت: باما