۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

بیت کوین و اتریوم در معرض ریسک / حرکت بعدی آلت کوین مشهور چگونه خواهد بود؟

۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۳
کد خبر: 586542
بیت کوین و اتریوم در معرض ریسک / حرکت بعدی آلت کوین مشهور چگونه خواهد بود؟

اتریوم در نزدیکی سطح حمایتی ۴ هزار و ۵۳۵ دلاری گیر کرده، در حالی که بیت‌کوین به تقلای خود برای عدم سقوط به زیر سطح حمایتی ۵۶ هزار دلاری ادامه می‌دهد.

اقتصادآنلاین - مهسا نجاتی؛  ارز دیجیتال برتر جهان اخیرا تا کانال ۵۶ هزار دلاری نیز سقوط کرد. بیت‌کوین بین محدوده حمایتی ۵۶ هزار دلار و مقاومت ۵۷ هزار و ۷۰۰ دلار باقی می‌ماند، اما به نظر می‌رسد شاهد لغزشی به زیر این سطح است. در صورتی که بیت کوین به زیر سطح حمایت ۵۶هزار دلار سقوط کند، فشار فروش احتمالا تشدید خواهد شد.

سایر رمزارزها نیز امروز روند متفاوتی را نشان می‌دهند. سولانا به سمت سطح ۲۳۰ دلار عقب‌نشینی کرد، در حالی که ریپل حمایت نزدیک به ۰.۹۶ دلار یافت و به سطح ۰.۹۸ دلار بازگشت. شیبا اینو در زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه یعنی ۰.۰۰۰۰۴۰۵۰ دلار قرار گرفت و در حال حرکت به سمت سطح پشتیبانی در کانال ۰.۰۰۰۰۴۰ دلاری است، در حالی که دوج‌کوین برای صعود به بالای سطح حمایتی ۰.۲۱ دلاری تقلا می‌کند.

اتریوم اخیرا حرکتی به سمت زیر سطح حمایتی ۴ هزار و ۵۳۵ دلار انجام داده، اما این روند نزولی به اندازه کافی قوی نبوده است. در واقع، اکنون در تلاش برای توسعه حرکت صعودی است. شاخص قدرت نسبی ( RSI ) در محدوده متوسط قرار دارد و در صورت ظهور کاتالیزورهای مناسب، فضای مناسبی برای توسعه حرکت صعودی وجود خواهد داشت.

در صورتی که اتریوم بتواند بالای سطح حمایت ۴هزار و ۵۳۵ دلار باقی بماند، به سمت سطح مقاومت در ۴هزار و ۶۵۰ دلار حرکت خواهد کرد. حرکتی به بالای این سطح، اتریوم را به سمت مقاومت بعدی که در ۴هزار و ۷۷۰ دلار قرار دارد، سوق خواهد داد. اگر اتریوم به بالای ۴هزار و ۷۷۰ دلار صعود کند، به سمت مقاومت ۴هزار و ۸۶۵ دلاری حرکت خواهد کرد.

در سمت سطح حمایتی، اتریوم باید به زیر سطح حمایت ۴هزار و ۵۳۵ دلار سقوط کند تا فرصتی برای روند نزولی در کوتاه مدت فراهم شود. سطح پشتیبانی بعدی اتریوم در شاخص میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه با قیمت ۴ هزار و ۳۹۰ دلار قرار دارد.

در صورتی که اتریوم زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه قرار گیرد، به سمت سطح حمایتی بعدی در کانال ۴ هزار و ۲۰۰ دلار حرکت خواهد کرد. آزمایش این سطح حمایتی، راه را برای آزمایش پشتیبانی بعدی که در میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه با قیمت ۴ هزار و ۱۰۰ دلار قرار دارد، باز می‌کند.

نمودار تکنیکال اتریوم

2