۰ نفر

چطور عکس‌ حذف شده در واتساپ را بازیابی کنیم؟

۸ آذر ۱۴۰۰، ۰:۲۰
کد خبر: 585217
چطور عکس‌ حذف شده در واتساپ را بازیابی کنیم؟

اگر شما هم می‌خواهید بدانید که چطور می‌توان عکس‌های پاک شده واتس اپ را بازیابی کرد، این گزارش کوتاه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، واتساپ به صورت پیاپی در حال ارائه ویژگی‌های جدید و مختلف است، احتمالا شما بدانید چگونه از ویژگی‌های واتس اپ به طور موثر استفاده کنید، اما ممکن است درباره اینکه چطور می‌توان فایل‌ها و اسناد حذف شده را در این پلتفرم بازیابی کرد سوال داشته باشید.

راه‌های مختلفی وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توانید فایل‌های پاک شده واتس اپ را بازیابی کنید، که در این گزارش کوتاه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

نحوه بازیابی عکس‌های پاک شده واتس اپ

۱. از شرکت کنندگان بخواهید که رسانه را مجددا ارسال کنند

اگر در یک گروه هستید یا از شخص خاصی، فایل را دریافت کرده اید از او بخواهید که دوباره آن را برای شما ارسال کند. احتمال زیادی دارد که سایرین یک کپی از فایل‌های درخواستی شما داشته باشند.

۲. نسخه پشتیبان خود را بازیابی کنید

بازیابی نسخه پشتیبان، محبوب‌ترین راه برای بازیابی فایل‌های پاک شده از حساب واتساپ شما است. ممکن است همیشه گزینه مناسبی نباشد که از دیگران بخواهید فایل را برایتان بفرستند، پس بهترین راه ریکاوری اطلاعات است البته اگر قبلا پشتیبان گیری کرده باشید.

۳. نرم افزار بازیابی عکس واتس اپ

وقتی هیچ روشی نتیجه نمی‌دهد، آخرین راه حل ابزار بازیابی واتساپ است. برنامه‌های بازیابی تصاویر واتساپ را در گوگل یا سایر فروشگاه‌های برنامه جستجو کنید و فهرستی از این برنامه‌ها را دریافت کنید و با استفاده از یک برنامه فایل‌های خود را بازیابی کنید. البته اکثر این برنامه‌های رایگان، درست کار نمی‌کنند و باید چند دلار هزینه کنید تا به مقصود خود برسید. البته این روش هم تضمینی نیست.

۴. فایل‌های حذف شده را در پوشه رسانه‌ها پیدا کنید

این روش فقط برای کاربران اندروید کار می‌کند و برای کاربران iOS در دسترس نیست. به طور پیش‌فرض، تمام عکس‌ها و فایل‌هایی که بین دستگاه‌ها مبادله می‌کنید در پوشه Media ذخیره می‌شوند. احتمال زیادی وجود دارد که بتوانید تصویر حذف شده در واتساپ را، از پوشه رسانه بازیابی کنید.

در برنامه مدیریت فایل گوشی خود، پوشه Whatsapp Media را پیدا کنید و فهرستی از عکس‌هایی که در این پلتفرم رد و بدل کرده اید را دریافت کنید.