۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت خودرو / محصولات سایپا (۱۴۰۰/۹/۶)

۶ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۰۰
کد خبر: 584728
قیمت خودرو / محصولات سایپا (۱۴۰۰/۹/۶)

در جدول زیر قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را مشاهده می‌کنید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛   طبق مشاهدات اقتصادآنلاین محصولات سایپا با تغییر نوسان اندکی نسبت به هفته گذشته روانه بازار شد.

 قیمت پراید۱۱۱‌ SE مدل ۹۹ طی یک هفته گذشته ثابت مانده است. بررسی نمودار تغییرات قیمتی نشان می‌دهد که پراید۱۱۱‌ SE طی ۲۷روز گذشته ۱۳میلیون تومان گران شده است. قیمت این خودرو هم اکنون ۱۶۸میلیون تومان است. 

قیمت پراید ۱۵۱‌ پلاس طی یک هفته گذشته یک میلیون تومان کاهش پیدا کرد و به ۱۷۴میلیون تومان رسید اما قیمت این خودرو نیز طی سه هفته گذشته ۱۲میلیون افزایش یافته است.

معامله‌کنندگان قیمت ساینا پلاس دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ را با کاهش یک میلیون تومانی حوالی ۱۹۶ میلیون تومان اعلام کردند. نمودار قیمتی این خودرو تنها در هفته گذشته ثابت بوده است و طی ۲۷روز گذشته ۱۲ میلیون گران شده است.

قیمت کوییک اتوماتیک پلاس نیز طی دو هفته ۱۴میلیون تومان افزایش پیدا کرد و به ۲۵۲ میلیون تومان رسید. 

قیمت سیتروئن با رینگ فرانسوری در یک هفته ۱۰میلیون تومان بالا رفته است و در بازار امروز حوالی ۹۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است. برلیانس H۳۳۰‌، ۱.۶۵ اتوماتیک رکورد افزایش قیمت را شکست و به ۴۹۰ میلیون تومان رسید که به معنای افزایش ۳۰میلیون تومانی این خودرو طی یک هفته اخیر است.

قیمت بازار انواع خودروهای سایپا (آذرماه)
برند مدل کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پراید۱۱۱‌ SE ۱۳۹۹ صفر ۱۶۸,۰۰۰,۰۰۰ 
پراید ۱۵۱‌پلاس ۱۳۹۹ صفر ۱۷۴,۰۰۰,۰۰۰ 
تیبا هاچ بک‌، EX رینگ فولادی ۱۳۹۹ صفر ۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰ 
ساینا پلاس دنده‌ای  ۱۴۰۰ صفر ۱۹۶,۰۰۰,۰۰۰
کوییک اتوماتیک پلاس ۱۳۹۹ صفر ۲۵۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده‌ای R ۱۴۰۰ صفر ۱۸۹,۰۰۰,۰۰۰ 
سیتروئن با رینگ فرانسوری ۱۳۹۸ صفر  ۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰ 
آریو‌، ۱.۶ لیتر اتوماتیک ۱۳۹۹ صفر ۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰ 
آریو‌، ۱.۶ لیتر دنده ای ۱۳۹۸ صفر ۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰   
تیبا صندوق دار‌، پلاس ۱۴۰۰ صفر ۱۷۴,۰۰۰,۰۰۰
 برلیانس H۳۳۰‌، ۱.۶۵ اتوماتیک ۱۴۰۰ صفر ۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰ 
منبع: باما

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت روز خودرو، آگاهی از قیمت خودرو در سایپا و ایران خودرو و بازار آزاد و اطلاع از شرایط ثبت نام خودرو روزانه به سرویس «قیمت خودرو» و «شرایط فروش خودرو» در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.

 لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.