۰ نفر

کمیسیون قضایی مجلس تصویب کرد؛

پرداخت دارایی‌ های اخلالگران اقتصادی به‌عنوان جریمه مالی

۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۴۵
کد خبر: 561705
پرداخت دارایی‌ های اخلالگران اقتصادی به‌عنوان جریمه مالی

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس گفت: کمیسیون قضایی امروز مصوب کرد که دارایی‌هایی که از فرد مجرم در بحث اخلال در حوزه اقتصادی شناسایی می‌شود به عنوان جریمه وی محاسبه شده و به همان میزان از جریمه مالی وی کسر شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس ؛ حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت:‌ در جلسه امروز طرح اصلاح قانون مبارزه با اخلال‌گران اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با الحاق سه ماده به آن کار بررسی و تصویب این طرح در قالب 20 ماده در کمیسیون به پایان رسید و برای بررسی در صحن مجلس به هیأت رییس ه ارسال خواهد شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون پرونده‌هایی که با اجازه مقام معظم رهبری بررسی شده و حکم قطعی برایشان صادر شده است دیگر مورد بازبینی قرار نمی‌گیرند.

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: علاوه بر این طبق مصوبه امروز کمیسیون دستگاه‌های اجرایی ملزم شدند تا به استعلامات درباره مفسدان اقتصادی پاسخ دهند.

نوروزی خاطرنشان کرد: علاوه بر این طبق مصوبه امروز اعضای کمیسیون قضایی در مورد محکومان در بحث اخلال در نظام اقتصادی اموال و دارایی‌های کشف شده از این افراد به عنوان جریمه مالی وی پرداخت شده و از میران جریمه مالی‌شان کسر می‌شود.