سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، به تازگی لیستی از کشورهایی که میانگین سالیانه ساعات کاری بیشتری نسبت به سایر کشورهای جهان دارند را ارائه کرده است که بر اساس آن، کشور مکزیک در جایگاه نخست قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، همانطور که بررسی‌ها نشان می‌دهد، میزان ساعات کاری در کشورهای مختلف جهان به دلیل فرهنگ‌های کاری مختلف، با یکدیگر متفاوت است. بررسی‌های انجام شده توسط سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) نشان می‌دهد که کارگران کشور مکزیک، به طور متوسط سالیانه، بیش از 2200 ساعت کار می‌کنند، که این کشور را در جایگاه نخست لیست کشورهایی که بیشترین ساعات کاری را دارند، قرار داده است. کشور کره جنوبی، با بیش از 2000ساعت کار به طور متوسط سالیانه، در جایگاه دوم این بررسی قرار گرفت.

 در ادامه، قابل ذکر است که میانگین ساعات کاری در ایالات متحده آمریکا، تنها 34 ساعت بالاتر از متوسط ساعات کاری استاندارد مورد نظر سازمان همکاری و توسعه اقتصادی است. این در حالی است که کشور آلمان، با حدود 1356ساعت میانگین سالیانه کار، 390ساعت پایین‌تر استاندارد OECD است. در نمودار ارائه شده، به ترتیب، کشورهایی که میانگین سالیانه ساعات کاری بیشتری دارند را مشاهده می‌کنید؛

WhatsApp Image 2019-04-27 at 05.22.27