۰ نفر

طرز تهیه ۷ مدل غذای فوری برای شام و بدون برنج

۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۸
کد خبر: 687542
طرز تهیه ۷ مدل غذای فوری برای شام و بدون برنج

همه ما به دنبال غذاهایی هستیم که علاوه بر اینکه ما را سیر کند ویتامین‌ها و مواد مورد نیاز بدنمان را هم تامین نماید. زمان آن رسیده کمی از برنج فاصله بگیریم و چند غذای بدون برنج را انتخاب کنیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ طرزتهیه 7 مدل  غذای فوری را بخوانید که بسیار به کارتون میاد. معمولا چه خانه‌دار باشید چه شاغل، از همان صبح به محض اینکه از خواب بیدار می‌شوید به فکر ناهار و بعد از آن شام هستید و این جمله در ذهنتان دائم تکرار می‌شود: «امروز چی بپزم؟»

فلافل لبنانی

اگر می‌خواهید در خانه یک  غذای فوری با مواد غذایی مرغوب و کاملا بهداشتی، فلافلی هم‌مزه با فلافل مغازه‌ها درست کنید، کافی است دستور پخت فلافلی را که گفته‌ایم بخوانید و غذایی سالم و خوشمزه درست نمایید.

فلافل

پیتزای ساده

 غذای فوری میخواهید درست کنید پیشنهاد ما پیتزاست. پیتزا یکی از غذاهای ساده و محبوب است که مدل‌های مختلفی دارد. برای یکی از چند پیشنهاد غذایی ساده، پیتزا در ماهیتابه یکی از ساده‌ترین آن‌هاست.


کوکوی عدس

کوکوی عدس یکی از انواع کوکوهای خوشمزه و پر خاصیت ایرانی است که علاوه بر اینکه طعم بسیار خوبی دارد و خیلی سریع آماده می‌شود خواص زیادی نیز برای بدن دارد.

کوکوعدس

مرغ سوخاری ویژه

دستور پخت مرغ سوخاری KFC ویژه‌ترین غذایی است که تا به حال با مرغ درست کرده‌اید چون غذای مورد علاقه مارتین لوتر کینگ رهبر جنبش مدنی سیاه‌پوستان و مبارزه با تبعیض نژادی در آمریکاست.

لازانیا بدون فر

لازانیا یک غذای خوشمزه است که به راحتی و بدون فر هم می‌توانید این غذا را درست کنید. برای انتخاب یکی از چند پیشنهاد غذایی ساده، طرز تهیه لازانیا بدون فر را می‌توانید تهیه کنید.

ساندویچ مرغ تابه‌ای

ساندویچ‌ها بهترین گزینه برای غذای بدون برنج هستند. با مرغ تابه‌ای که در اینجا آموزش می‌دهیم می‌توانید ساندویچ خوشمزه درست کنید.

کوکوی مرغ و سیب زمینی

کوکوی مرغ و سیب زمینی یک غذای بدون برنج خوشمزه است، که برای شام یا ناهار می‌توانید آن را درست نمایید. چند نوع پیشنهاد غذایی ساده را با هم خواندیم. امیدواریم مفید بوده باشد.

کوکو سیب زمینی