امروز معامله‌گرها ۹۰میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۶.۴درصد از کل سهام آلومراد معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۷۷۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فولاد»، «حکشتی»، «خگستر»، «ددانا» و «شپنا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز معاملاتی هفته معادل ۹۰میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان دست به دست شد، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران پس از معاملاتی به ارزش ۸۱میلیارد تومان دوم شد و سهام گسترش سرمایه‌گذاری ‌ایران‌ خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۴۲۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات ۳۸۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۶.۴درصد از کل سهام آلومراد (فمراد) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هیچ سهمی به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۶۵نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 01.03.17

رتبه بندی ارزش معاملات 01.03.17