۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

برگزاری نشست خبری انجمن درب و پنجره و صنایع وابسته با حضور اصحاب رسانه

۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۴
کد خبر: 844414
برگزاری نشست خبری انجمن درب و پنجره و صنایع وابسته با حضور اصحاب رسانه

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه گفت: این نمایشگاه جزو نمایشگاه‌های بسیار موفق در صنعت کشور محسوب می شود و برنامه‌های بسیار مناسبی برای آن پیش‌بینی شده است.

اقتصاد آنلاین _ باران شاکری: نشست خبری نمایشگاه بین المللی درب و پنجره و صنایع وابسته با حضور مسعود معظمی، رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه درب و پنجره و حمید جلالی پور، دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان درب و پنجره برگزار شد.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه در ابتدای این نشست گفت: این نمایشگاه جزو نمایشگاه‌های بسیار موفق در صنعت کشور محسوب می شود و برنامه های بسیار مناسبی برای آن پیش‌بینی شده است.

مسعود معظمی افزود: فردا روز نخست نمایشگاه درب و پنجره است و تا ۱۱ خرداد ادامه خواهد داشت. تعداد ۱۵ شرکت خارجی در نمایشگاه درب و پنجره حضور به عمل می آورند و میزبان کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا و آلمان هستیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ۳۶ گروه کالایی در این رویداد حضور دارند که مهم ترین آنها، پنجره های upvc، آلومینیومی، چوبی و ضد سرقت، یراق آلات و شیشه های ساختمانی، ماشین آلات و تجهیزات، صنعت درب و پنجره، عایق ها و درزگیرها و خدمات پس از فروش و میباشند.

در ادامه این نشست جلالی پور دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان درب و پنجره اظهار داشت: ظرفیت بالایی برای تولید درب و پنجره در کشور وجود دارد و قصد داریم از این پتانسیل برای کمک به حوزه مسکن بهره ببریم.

وی با اشاره به اصلی ترین چالش که عدم برقراری ارتباط با کشورهاست افزود: به کشورهای زیادی از جمله افغانستان، عراق و کشورهای عربی صادرات داریم و امیدواریم این نمایشگاه راهی برای اثربخشی به حوزه صادرات باشد و بخش خصوصی بتواند فضای صادراتی مناسبی را پیدا کند.

دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان درب و پنجره و صنایع وابسته در پایان گفت: یکی از اهداف ما دستیابی به بازارهای مختلف است که با تولید محصولات باکیفیت می‌توان به این خواسته جامه عمل پوشاند. امر صادرات به خوبی در حال انجام است اما برای توسعه این امر، دولت باید تسهیلاتی را ایجاد کند تا شرایط لازم حاصل شود و در آینده نزدیک شاهد وقوع اتفاقات خوب در این حوزه باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha