۰ نفر

هشدار مهم به ساکنان زنجان

۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴
کد خبر: 843980
هشدار مهم به ساکنان زنجان

مدیرکل هواشناسی استان زنجان از هم‌استانی‌ها خواست تا در مسیر رودخانه‌ها توقف نکنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، محمدرضا رحمان‌نیا با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، امروز نیز شاهد بارش‌های پراکنده در مناطق مختلف استان خواهیم بود، گفت: این شرایط ایجاب می‌کند که هم‌استانی‌ها در تردد در مسیر رودخانه‌ها به خاطر سیلابی شدن خودداری کنند.

وی با یادآوری اینکه به دلیل شرایط خاص جوی حاکم بر استان، هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده است، افزود: آسمان اغلب مناطق استان امروز ابری بوده که این وضعیت با وزش باد نسبتاً شدید و نیز رگبار باران و رعد و برق همراه خواهد بود.

این مسؤول با اشاره به اینکه شرایط جوی امروز استان برای فردا (یکشنبه) نیز پیش‌بینی شده اما احتمال بارش‌ها نسبت به امروز ضعیف‌تر خواهد بود، خاطرنشان کرد: انتظار ما از هم‌استانی‌ها این است که به هشدارهای صادره از سوی اداره‌کل هواشناسی استان توجه و دقت نظر داشته باشند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از انتظارات ما از هم‌وطنان در چنین شرایط جوی، خودداری از تردد در ارتفاعات به دلیل خطر اصابت صاعقه است، تصریح کرد: هم‌وطنان در صورت خروج از منزل حتماً در چنین شرایطی در داخل خودرو پناه گرفته و زیر درختان و در ارتفاعات توقف و تردد نکنند.

رحمان‌نیا با بیان اینکه دمای فعلی هوای شهر زنجان با ۲ درجه سانتی‌گراد کاهش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به ۱۴ درجه سانتی‌گراد رسیده است، اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۱ و ۲۴ درجه، ابهر ۱۰ و ۲۷ درجه، خرمدره ۱۱ و ۲۶ درجه، آب‌بر ۱۵ و ۲۵ درجه، قیدار ۸ و ۲۲ درجه، سلطانیه ۱۰ و ۲۴ درجه و ماهنشان ۱۳ و ۲۷ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha