۰ نفر

آزمون استخدامی تامین اجتماعی برگزار شد

۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۲۰
کد خبر: 837290
آزمون استخدامی تامین اجتماعی برگزار شد

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان از برگزاری آزمون کتبی استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی با رقابت ۲ هزار و ۵۵۳ داوطلب در استان گیلان خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا،  محمدعلی رحیمی‌پور از برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: به همت معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی آزمون کتبی استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز این سازمان امروز، ۳۱ فروردین‌ماه همزمان با سراسر کشور در دو حوزه موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی و پیام نور رشت برگزار شد.

آزمون استخدامی تامین اجتماعی با رقابت ۲۵۵۳ داوطلب در گیلان برگزار شد

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان با بیان اینکه در استان گیلان۲ هزار و ۵۵۳ داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده بودند، افزود: از مجموع تعداد شرکت‌کنندگان هزار و  ۵۹۶ نفر زن و ۹۵۷ نفر مرد هستند.

آزمون استخدامی تامین اجتماعی با رقابت ۲۵۵۳ داوطلب در گیلان برگزار شد

وی با یادآوری اینکه ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در این آزمون ۲۶ بهمن لغایت اول اسفندماه سال گذشته در وبگاه مرکز آزمون جهاددانشگاهی انجام شده بود، گفت: نتایج آزمون پس از تصحیح الکترونیکی پاسخنامه‌ها از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha