۰ نفر

شرط ادامه فعالیت کارخانه ید گلستان چیست؟

۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۰۳
کد خبر: 837017
شرط ادامه فعالیت کارخانه ید گلستان چیست؟

استاندار گلستان با بیان اینکه شورابه‌های ناشی از تولید ید در گلستان بیش از ۳۰۰ هکتار زمین را در برگرفته است، صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در استان را منوط به اجرای یک شرط مهم دانست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، علی محمد زنگانه امروز چهارشنبه، ۲۹ فروردین در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: جذب شورابه‌ها شرط اولیه برای فعالیت کارخانه‌های ید است و این موضوع در گلستان نیز باید رعایت شود.

وی با بیان اینکه از ۱۶ پروانه اکتشاف جدید ۱۰ پروانه لغو شده بود، اما دوباره فعال شد، افزود: در راه‌اندازی و ایجاد معادن جدید نباید به محیط زیست و مردم گلستان  آسیب وارد شود.

استاندار گلستان بیان کرد: گلستان برای توسعه نیاز به مدیران شجاع دارد و از مدیران استانی می‌خواهم بخش نامه‌هایی که بر خلاف قانون است را به سطل زباله بیندازید.

زنگانه با تاکید اینکه همه آنهایی که نمی‌توانند در قطار توسعه گلستان برای توسعه استان گام بردارند از قطار پیاده شوند، افزود: مدیران استان تعاونی‌ها و دانش‌ بنیان‌ها را جدی بگیرید و توجه بیشتری به آن‌ها داشته باشند.

استاندار گلستان ادامه داد: بر اساس نامه دفتر ریاست جمهوری گلستان در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور رتبه دوم کشور را کسب کرد و در بحث اشتغالزایی نیز رتبه سوم کشور را به دست آورد.

زنگانه همچنین خبر داد: گلستان در رضایت بخشی از عملکرد کارکنان جزء پنج استان برتر کشور شد و در اهتمام به کنترل تورم هم جزء ۱۰ استان برتر کشور قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha