۰ نفر

دفاع مالزی از ایران در مورد پاسخ تلافی‌جویانه به اسرائیل

۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۰۸
کد خبر: 836784
دفاع مالزی از ایران در مورد پاسخ تلافی‌جویانه به اسرائیل

نخست‌وزیر مالزی گفت از پاسخ تلافی‌جویانه ایران به حمله «وحشیانه» رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق حمایت می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایسنا، «انور ابراهیم» نخست‌وزیر مالزی روز سه‌شنبه و پس از پایان نشست ۲ روزه شورای امنیت ملی این کشور، گفت مالزی در کنار ایران ایستاده است.

جمهوری اسلامی ایران شامگاه شنبه و در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی این کشور در دمشق که به شهادت شماری از مستشاران ایرانی و همچنین شهروندان سوری منجر شد، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد.

انور ابراهیم در بیانیه‌ای گفت: «حمله ایران یک اقدام مشروع در واکنش به حمله وحشیانه تل‌آویو به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی در مجاورت سفارت ایران بود».

نخست‌وزیر مالزی همچنین از اطمینان‌بخشی ایران مبنی بر اینکه این عملیات تنها واکنشی برای جلوگیری از حملات بیشتر توسط رژیم صهیونیستی خواهد بود، استقبال کرد و افزود: «ما به تمام جهان متمدن می‌پیوندیم تا از رژیم اسرائیلی صهیونیستی بخواهیم وضعیت متشنج کنونی را بدتر نکند. نشانه‌های روشنی وجود دارد مبنی بر اینکه جهان علاقه‌ای ندارد تا شاهد بدترشدن وضعیت باشد».

طبق این بیانیه، از نظر دولت مالزی، کلید حل موضوع یک راه‌حل عادلانه، متناسب و فوری برای وضعیت غزه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha