۰ نفر

اصفهان تا کی بارانی است؟

۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۵۸
کد خبر: 836528
اصفهان تا کی بارانی است؟

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در اصفهان فعالیت دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، نوید حاج بابایی با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر نفوذ و گذر سامانه بارشی از اواخر وقت امروز تا روز چهارشنبه است.

وی افزود: بر این اساس طی این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت کمی ابری به تدریج افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید گاهی تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد احتمال گردوخاک و از بعدازظهر امروز بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ به ویژه در نیمه جنوبی و غرب استان پیش بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر و مه آلودگی در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد از جمله مخاطرات احتمالی این سامانه جوی است، ابراز کرد: هشدارهای لازم از روز گذشته به نهادهای مربوطه ابلاغ شده است.

حاج بابایی با بیان اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق ۴ تا ۶ درجه افزایش خواهد داشت، ابراز داشت: همچنین در این بازه زمانی مهاباد با دمای ۲۶ درجه سلسیوس گرم‌ترین و بویین میاندشت و سمیرم با دمای ۵ درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha